ראש מטה ההסברה החרדי: "צריך להיות עיוור כדי לא להתחסן"

אסתי פלד 2 Comment on ראש מטה ההסברה החרדי: "צריך להיות עיוור כדי לא להתחסן"

ראש מטה ההברה החרדי במשרד הבריאות, אבי בלומנטל אומר בשיחה עם קול חי: "מי שמסתכל על הנתונים ורואה מי הנפטרים – צריך להיות עיוור בשביל לא להתחסן. שלא לדבר על הוראת גדולי הדור, קונצנזוס מוחלט. כולם הורו לכל מי שיכול ללכת להתחסן"

חיסון צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ראש מטה ההברה החרדי במשרד הבריאות, אבי בלומנטל שוחח עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר. בפתח השיחה הוא נשאל לדעתו על המתקפה של ראש הממשלה על בכירי משרד הבריאות וענה: "אנחנו לא עוסקים בפוליטיקה, אלא בהסברה – ואנחנו צריכים לדאוג שהציבור לא יהיה מבולבל". הוא הסביר: "הקורונה הוא סך הכל אירוע חדש. זה לא כמו התמרורים בכביש שאותם אנחנו מכירים שנים. עלינו להתאים את ההתנהגות שלנו לזו של הנגיף וזה מייצר שינויים בהנחיות וכל הזמן צריך לעדכן".

הוא הרחיב על הדילמה של מקבלי ההחלטות: "תחשוב שאתה יושב בקבינט וצריך מצד אחד לתת לזה מענה שאנשים נפטרים, מצד שני יש אנשים שמאבדים את פרנסתם כשיש סגר. מצד שלישי, אלה שמאיישים את מרבית המחלקות אלו אנשים שלא התחסנו , בניגוד לרוב האוכלוסייה. אז האם אתה מטיל הגבלות כלשהם בגלל כאלו שלא התחסנו או מתעלם מזה ונותן לתחלואה לעלות? וצריך להכניס למשוואה גם את הילדים בני 12 ומטה שלא יכולים להתחסן".

בלומנטל דיבר בנחרצות על יעילות החיסון: "מי שמסתכל על הנתונים ורואה מי הנפטרים ואני מדבר גם על אנשים מתחת גיל 60, לא כמו שהכרנו בתחילת המגיפה ואנחנו רואים בחור בן 22 שנמצא על אקמו – אז צריך להיות עיוורים בשביל לא להתחסן. שלא לדבר על הוראת גדולי הדור, קונצנזוס מוחלט. כולם הורו לכל מי שיכול ללכת להתחסן".



2 תגובות

מיין תגובות